Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 60
  • NowośćCENA NEXTO

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook

    Roman Wendt  

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,99 zł 69,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
    CENA NEXTO

    Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook

    Praca zbiorowa  

    Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
    CENA NEXTO

    Jak zdobyć klientów w internecie – ebook

    Gitte Härter  

    Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ulga na kasę fiskalną – ebook

    Infor Biznes  

    "Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook

    Adam Szaran   Roman Kawszyn  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Biuro rachunkowe w obliczu koronawirusa – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Właściciele i pracownicy biur rachunkowych w okresie pandemii koronawirusa stoją przed dużym wyzwaniem: muszą nie tylko w trybie ekspresowym przyswajać wiedzę związaną z ciągłymi zmianami w przepisach, ale również przygotować na nie swoich klientów. Sprawdź, co możesz doradzić swojemu klientowi! Uświadom mu, że nawet w trudnej sytuacji finansowej nie musi od razu likwidować czy zawieszać działalności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook

    Infor Biznes  

    "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Przelicz to na pieniądze – ebook

    Jeffrey J. Fox  

    Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – ebook

    Aga Szóstek  

    Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,41 zł 64,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 60

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA