Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 169
  • Klient – audiobook
    CENA NEXTO

    Klient – audiobook

    Iwona Surmik  

    Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Klient – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Klient – audiobook

    John Grisham  

    Doskonały thriller prawniczy, który z miejsca stał się klasyką gatunku. Jedna z najlepszych powieści ulubionego pisarza Ameryki. Prokurator, który nikomu nie ufa. Adwokatka nienależąca do żadnego z układów. Jedenastoletni chłopiec, który wie zbyt dużo. Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercią...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook

    M. J. Passion  

    Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook

    Robert Zych  

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Wadliwy klient – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wadliwy klient – audiobook

    Olga Rudnicka  

    Nie ma głupich zleceń, są tylko wadliwi klienci. Detektyw Dominiczak jedzie na spotkanie z kolejnym zleceniodawcą. Sytuacja nie należy do przyjemnych, jako że szoferem Matyldy jest grabarz. Zdecydowanie nie sprzyja to negocjacjom, a co dopiero odmowie. Sprawę próbuje ratować towarzyszący pani detektyw mecenas Piasecki. Matylda przyjmuje na pozór proste zlecenie. Ma udawać najnowszą zdobycz bogatego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji – audiobook
    CENA NEXTO

    Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji – audiobook

    Rafał Świerzy  

    Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja... Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Whitney G.  

    Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook

    Roman Wendt  

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,99 zł 69,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
    CENA NEXTO

    Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook

    Praca zbiorowa  

    Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 169

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA