jaka to osoba
Liczba pozycji: 5
Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
Praca zbiorowa
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...Data dostępności:
Data publikacji:
Śmierć z wyboru. Zrozumieć eutanazję i jej wyzwania – ebook
Francois Damas
Pacjent jest dziś nie tylko ciałem, które trzeba naprawić, ale osobą posiadającą prawo do prawdy, autonomię i zdolność decydowania o sobie. Czy rozciąga się ona na własną śmierć? Czy mając prawo do godnego życia, mamy prawo do godnej śmierci, tak by była ona spokojna, bez cierpień, wspierana asystą lekarza? Czy obowiązkiem lekarza jest nas chronić przed śmiercią nawet za cenę “zaciekłości terapeutycznej”,...Data dostępności:
Data publikacji:
OPLOTKI. Sukces handmade – ebook
Agnieszka Gaczkowska
Masz dosyć plastikowych definicji szczęścia? Poznaj sekret sukcesu na TWOICH warunkach. Przeczytaj OPLOTKI. SUKCES HANDMADE. Frustrowało mnie, że wszyscy dookoła odnoszą sukces, a ja się zastanawiałam, co to właściwie znaczy. Wiedziałam niby, że do sukcesu prowadzi masa porażek, ale co gdybym powiedziała Ci, że porażka sama w sobie może okazać się największym sukcesem? Tak było w moim przypadku....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość – ebook
Joanna Marcela
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: