jaka to osoba
Liczba pozycji: 4
Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
Praca zbiorowa
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...Data dostępności:
Data publikacji:
OPLOTKI. Sukces handmade – ebook
Agnieszka Gaczkowska
Masz dosyć plastikowych definicji szczęścia? Poznaj sekret sukcesu na TWOICH warunkach. Przeczytaj OPLOTKI. SUKCES HANDMADE. Frustrowało mnie, że wszyscy dookoła odnoszą sukces, a ja się zastanawiałam, co to właściwie znaczy. Wiedziałam niby, że do sukcesu prowadzi masa porażek, ale co gdybym powiedziała Ci, że porażka sama w sobie może okazać się największym sukcesem? Tak było w moim przypadku....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość – ebook
Joanna Marcela
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: