internetowe
Liczba pozycji: 7
Komunikatory internetowe pomoc w komunikowaniu? Czy postęp zaburzający relacje międzyludzkie? – ebook
Adrian Ciepał
Książka jest psychologicznym podejściem do tematyki relacji ludzkich w realnym i internetowym świecie. Odpowiada na takie pytania jak. Czy w dobie internetu nadal rozwijają się relacje. Czy istnieją takie same więzi — zarówno pod względem ilości jak i jakości — które rozwijały się w czasach przed internetem? Czy relacje internetowe są bardziej trwałe? Czy mają mniej lub więcej kontaktów ze znajomymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet i komunikowanie we wspólnocie lokalnej – ebook
Anna Przybylska
Niniejsza książka ma na celu przybliżenie Czytelnika do odpowiedzi na pytania, czy i w jakim zakresie oficjalne lokalne strony internetowe przyczyniają się do zmiany wzorów komunikacji w gminie w kierunku wyznaczonym przez model demokracji deliberatywnej. Po pierwsze, należy poddać ocenie, czy witryny samorządowe w stosunku do innych mediów zwiększają dostępność informacji, która może stać się podstawą...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura mediów, ciało i tożsamość – ebook
Sylwia Jaskulska Witold Jakubowski
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryptowaluty od zera – audiobook
Piotr Wójcik Tomasz Kabarowski
Waluty cyfrowe bez tajemnic Czy naprawdę da się zarobić majątek na kryptowalutach? Jak wygląda krypto-kot, za którego zapłacono 172 tys. dolarów? Jak bogaty jest twórca bitcoina? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w książce „Kryptowaluty od zera”. Autorzy w przystępny, a zarazem frapujący sposób przedstawiają w niej historię i mechanizm działania kryptowalut oraz technologii...Data dostępności:
Data publikacji:
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami – audiobook
Agnieszka Ornatowska
Wydanie drugie - nareszcie nieocenzurowane, w którym specjaliści od tajnej manipulacji ujawniają swoje sekrety hipnotycznego uwodzenia! Tylko dla dorosłych! Księgarzy uprasza się o sprawdzanie wieku kupujących! Dziewczyno, kobietko, kokietko: Jesteś singlem i szukasz mężczyzny swojego życia? Jesteś w nowym związku i pragniesz, by wszystko się udało? Jesteś szczęśliwa ze swym partnerem...Data dostępności:
Data publikacji: