internecie
Liczba pozycji: 382
Sprawdzone pomysły na dochodowe produkty cyfrowe – ebook
Błażej Ciesielski
W tym poradniku znaleźć można odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytanie: Jak stworzyć dochodowy produkt cyfrowy? Na kolejnych stronach autor pokaże najlepsze sposoby generowania dochodu bez wychodzenia z domu. Dodatkowo czytelnik otrzyma listę najpopularniejszych i najbardziej dochodowych produktów, które można sprzedawać w internecie. Bez lania wody, czarowania. Tylko konkretne, sprawdzoneData dostępności:
Data publikacji:
Domyśl się! – ebook
Anna Brożek
Domyśl się - jak często wypowiadasz to zdanie? Powstały setki gifów i sarkastycznych obrazków w internecie, pokazujących jak często stosujemy komunikację ”domyśl się” w stosunku do tego czy innego gatunku. A gdybym dzisiaj zdradziła tajemnicę szkolenia psów, która opiera się jedynie na umiejętnym wykorzystaniu i czasowym wykluczeniu zasady “domyśl się”?Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zrobić kurs online – ebook
Kinga Szczęśliwa
Celem tej książki jest przedstawienie Tobie procesu wdrażania projektu edukacyjnego w internecie, ściślej ujmując tworzenia kursu edukacyjnego, kursu online. To książka o tym, jak przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną kursu online.Data dostępności:
Data publikacji:
Sposoby na zarabianie w sieci – ebook
Karolina Pietrusińska
Książka ta ukazuje tajniki pracy w Internecie. Pokazuje jakie możliwości stwarza praca zdalna a także w jaki sposób sprzedawać by odnieść sukces. Zawiera także porady jak założyć działalność gospodarczą lub jaką formę działalności wybrać.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing usług weterynaryjnych – ebook
Jarosław Sobolewski
Drugie wydanie tytułu, który dotarł do ponad 1000 praktyk weterynaryjnych. W obecnej formie książka została uzupełniona o informacje dotyczące marketingu internetowego i gratisowy kurs on line z zakresu działań w internecie. Proste porady, opisane w publikacji, pozwolą zwiększyć konkurencyjność Twojej praktyki na coraz trudniejszym rynku.Data dostępności:
Data publikacji:
Wirtualne róże – ebook
Alicja Kuberska
„Wirtualne róże” to powieść o niebezpieczeństwach czyhających w Internecie. Inspiracją do napisania książki był przypadek pewnej pani, która „pożyczyła” pieniądze osobie poznanej w sieci. Postanowiłam zbadać to zjawisko i osobiście zaczęłam korespondować z oszustami z Internetu. Powstała książka ukazująca pewne schematy działania. Zapraszam zatem do świata Joanny i jej przyjaciółek.Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Freak Fighter – ebook
R. Jaworowski
Gruby ma wspaniały pomysł na biznes — będzie organizował freak fighty, walki osób najbardziej popularnych w Internecie. Wszystko układa się świetnie, „kasa leci”, organizacja się rozwija i przyciąga młodych widzów. „Dymy” przed walkami i skłócanie walczących sprawdzają się znakomicie. Do organizacji trafia Janek. Czy zepsuty, niemoralny świat doprowadzi go do upadku? Walki, pieniądze, imprezy, narkotyki…...Data dostępności:
Data publikacji: