henryk
Liczba pozycji: 8
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Bomby i myszy. Powieść mieszczańska – audiobook
Mina Tomkiewicz
Warszawa, wiosna 1939 roku. Dwudziestoparoletnia Nata, świeżo upieczona absolwentka prawa pochodząca z jednej z najzamożniejszych rodzin w Dzielnicy Północnej, zaczyna właśnie planować przyszłość u boku dobrze zapowiadającego się adwokata. Wydaje się, że nikt i nic nie może stanąć jej na drodze do szczęścia. Ale w ciągu zaledwie kilku miesięcy wszystkie dalekosiężne projekty Naty obracają się wniwecz....Data dostępności:
Data publikacji:
Kampania – audiobook
Jacek Głębski
Rok 1994. Drugie w historii wybory samorządowe w wyzwolonej od komunizmu Polsce. Mała miejscowość, gdzieś w Polsce, urząd gminy, w którym króluje kończący kadencję Wójt Henryk Gaworek. Jego prawą ręką jest dr Ryszard Owczarek, inspektor ds. inicjatyw gospodarczych, który zajmuje się nie tylko intratną sprzedażą okolicznego dworku, ale też prowadzi wiele interesów, także tych „ciemnych”, na skraju...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informacyjne biznesu – ebook
Jerzy Kisielnicki Henryk Sroka
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki niej również zostaną zniesione wszelkie bariery i granice państwowe. Nie zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków – ebook
Małgorzata Sidor-Rządkowska Łada Bobrowska-Drozda Gil Bozer Anna Chraniuk Jerzy Dmuchowski Katarzyna Dujanowicz Agnieszka Flis Edyta Hillesland Piotr Kociołek Dominika Kukiełka-Pucher Michał Kułakowski Łukasz Kama Marciniak Krzysztof Mazur Tomasz Ochinowski Katarzyna Pieciul Katarzyna Popiołek Jacek Santorski Paweł Sopkowski Roman Stolarski Anna Subocz-Polańczyk Czesław Szmidt Henryk Szmidt Robert Żelewski Piotr Olaf Żylicz
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu. Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. -------------------------------------- Książka obejmuje ...Data dostępności:
Data publikacji:
Naddniestrze – ebook
Piotr Oleksy
Naddniestrze – kraina dziwów i kontrastów. Kiedyś ojczyzna strachów i upiorów, o których pisał już Henryk Sienkiewicz w „Trylogii” , dziś miejsce pełne zaskakujących paradoksów: bo choć to państwo nieuznawane, o przyszłości politycznej decyduje się tu przy urnie wyborczej. Choć to kraj, który powstał w obronie radzieckich wartości, ważniejsze niż ZSRR jest w nim Imperium Rosyjskie, a przywiązanie do...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ informacji makroekonomicznych na transakcje na rynkach akcji – ebook
Henryk Gurgul Tomasz Wójtowicz
W monografii zostały przedstawione wyniki badań reakcji inwestorów na giełdach w Warszawie, Wiedniu i Frankfurcie na publikacje wskaźników makroekonomicznych oraz wskaźników nastrojów opisujących stan gospodarki USA. Do oceny wykorzystano dane śróddzienne pochodzące z lat 2004-2014. Badania przedstawione w książce dotyczą oddziaływania publikacji wskaźników makroekonomicznych na: zmienność śróddziennych...Data dostępności:
Data publikacji: