henryk
Liczba pozycji: 8
Podstawy przedsiębiorczości osobistej (zaradności życiowej) – audiobook
Bieniok Henryk
Praktyczny poradnik dla młodych osób z ambicjami osiągnięcia życiowego sukcesu. Zawiera liczne przykłady postępowania i podpowiedzi sławnych, przedsiębiorczych i zaradnych osób na drodze do sukcesu. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i pragnieniom każdego, kto tęskni za szczęściem i pełnym dobrostanem, a nie wie, jak je osiągnąć. Został napisany prostym, barwnym i atrakcyjnym językiem, bez zbędnego naukowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie samym sobą - czyli książka dla każdego. Dowcipnie, kreatywnie, praktycznie – audiobook
Henryk Bieniok
Książka audio zupełnie inna od wszystkich książek z zakresu zarządzania. Została napisana pół żartem, pół serio, przez co jest: ATRAKCYJNA, EDUKACYJNA, PRAKTYCZNA, ZABAWNA. JEJ WYJĄTKOWĄ CECHĄ JEST TO, ŻE AUTOR POSIADA UMIEJĘTNOŚĆ PISANIA O SPRAWACH TRUDNYCH I WAŻNYCH W ŻYCIU W SPOSÓB PROSTY I BARDZO PRZYSTĘPNY Audiobook jednocześnie uczy i bawi - służy nie tylko do słuchania, ale przede wszystkim...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informacyjne biznesu – ebook
Jerzy Kisielnicki Henryk Sroka
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki niej również zostaną zniesione wszelkie bariery i granice państwowe. Nie zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków – ebook
Małgorzata Sidor-Rządkowska Łada Bobrowska-Drozda Gil Bozer Anna Chraniuk Jerzy Dmuchowski Katarzyna Dujanowicz Agnieszka Flis Edyta Hillesland Piotr Kociołek Dominika Kukiełka-Pucher Michał Kułakowski Łukasz Kama Marciniak Krzysztof Mazur Tomasz Ochinowski Katarzyna Pieciul Katarzyna Popiołek Jacek Santorski Paweł Sopkowski Roman Stolarski Anna Subocz-Polańczyk Czesław Szmidt Henryk Szmidt Robert Żelewski Piotr Olaf Żylicz
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu. Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. -------------------------------------- Książka obejmuje ...Data dostępności:
Data publikacji:
Naddniestrze – ebook
Piotr Oleksy
Naddniestrze – kraina dziwów i kontrastów. Kiedyś ojczyzna strachów i upiorów, o których pisał już Henryk Sienkiewicz w „Trylogii” , dziś miejsce pełne zaskakujących paradoksów: bo choć to państwo nieuznawane, o przyszłości politycznej decyduje się tu przy urnie wyborczej. Choć to kraj, który powstał w obronie radzieckich wartości, ważniejsze niż ZSRR jest w nim Imperium Rosyjskie, a przywiązanie do...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ informacji makroekonomicznych na transakcje na rynkach akcji – ebook
Henryk Gurgul Tomasz Wójtowicz
W monografii zostały przedstawione wyniki badań reakcji inwestorów na giełdach w Warszawie, Wiedniu i Frankfurcie na publikacje wskaźników makroekonomicznych oraz wskaźników nastrojów opisujących stan gospodarki USA. Do oceny wykorzystano dane śróddzienne pochodzące z lat 2004-2014. Badania przedstawione w książce dotyczą oddziaływania publikacji wskaźników makroekonomicznych na: zmienność śróddziennych...Data dostępności:
Data publikacji: