gotowi na wszystko
Liczba pozycji: 8
Podręcznik łowcy potworów. Pokonaj wady, lęki, pożądania! – ebook
Diego Goso
Wampiry, ogry, duchy, wilkołaki… Czy boisz się ich? Czy wiedziałbyś, jak się zachować, gdyby przyszło ci spędzić jedną noc w domu opanowanym przez potwory? Ta książka nie odpowiada na te pytania. Mówi o czymś zupełnie innym. Postaci, które wypełniają świat ciemności i horroru, rodzą się w zakamarkach naszej duszy, kiedy zamyka się ona na światło Bożej łaski. Wampir nie może znaleźć zaspokojenia i żywi...Data dostępności:
Data publikacji:
Zamieszanie z liberalizmem – ebook
Francis Fukuyama
„Bardzo pouczające … Może teraz, gdy Europa doświadcza najbrutalniejszej na tym kontynencie wojny od 1945 roku, jesteśmy gotowi zastanowić się nad tym, co Fukuyama próbował nam przez cały czas powiedzieć” - Matthew d’Ancona, „Evening Standard” Liberalizm od narodzin był atakowany zarówno przez konserwatystów, jak i postępowców, a dziś wielu go odrzuca jako doktrynę przestarzałą. Neoliberałowie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół tchórzy – ebook
Matt Walsh
Matt Walsh to obecnie jeden z najbardziej błyskotliwych publicystów w Stanach Zjednoczonych. Jest mistrzem brawurowych polemik i obnażania absurdów współczesności. Jeśli chcemy świadomie rozumieć walkę o dusze, a tym bardziej jeśli chcemy w niej brać udział, warto śledzić jego działania i... czytać jego książki. Choć aktywność Matta Walsha ma miejsce za oceanem, wszystko, co pisze, dotyczy również...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Pięć poziomów przywiązania – ebook
Miguel Ruiz
W niniejszej książce opisuję pięć poziomów psychicznego i umysłowego przywiązania do rozmaitych idei i przekonań, prowadzących niekiedy wręcz do zniewolenia. Owe poziomy są niczym słupy milowe, które wyznaczają z jednej strony skalę przywiązania do własnych poglądów, a z drugiej stopień otwartości na inne możliwości i opinie. Mam nadzieję, że zagłębisz się w tej lekturze po to, by prześledzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bieganie metodą Gallowaya. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą! – audiobook
Jeff Galloway
" Cała Polska biega z nami! Programy przygotowań do biegu na 5 km, biegu na 10 km oraz półmaratonu Kluczowe informacje dla początkujących oraz bezcenne strategie dla wytrawnych biegaczy Zasady odpowiedniej diety, przygotowania się do biegu oraz doboru obuwia Zapraszamy na nasz blog dobiegu.pl ! -------------------------------------- Jeff Galloway jest jednym z tych nielicznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać Wirtualną Asystentką? – ebook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....Data dostępności:
Data publikacji: