ekonomia
Liczba pozycji: 831
Praktyka brandingu – ebook
Maciej Tesławski
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań – ebook
Joanna Łodziana-Grabowska Jan W. Wiktor
Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasobowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce – ebook
Anna Skowronek-Mielczarek
Zarządzanie przedsiębiorstwem determinowane jest wieloma czynnikami pochodzącymi z otoczenia, jak i związanymi z wewnętrznymi procesami i zasobami. W niniejszej monografii skoncentrowano uwagę na związkach uwarunkowań zasobowych z rozwojem współczesnego przedsiębiorstwa. Przyjęto założenie, iż sprawne i efektywne wykorzystanie zasobów, tak by rosła konkurencyjność przedsiębiorstwa, wymaga szybkiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 5. Ryzyko strategiczne a wartość dla akcjonariusza - na przykładzie sektora bankowego – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 1. Pojęcie i rola strategii – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem strategicznym – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa – ebook
Katarzyna Kopczewska
Książka „Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa" podejmuje problematykę rozwoju przestrzennego Polski ostatniego dwudziestolecia, z uwzględnieniem podziału terytorialno-administracyjnego przed i po reformie z 1999 r. Szczególny nacisk został w niej położony na ocenę zmian gospodarczospołecznych w obszarach peryferyjnych. Autorka porusza zagadnienia dotyczące m.in.: - roli państwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Partnerstwo publiczno-prywatne w Europie: cele, uwarunkowania, efekty – ebook
Krystyna Brzozowska
Partnerstwo publiczno-prywatne stało się synonimem zmian w zarządzaniu sektorem publicznym w odniesieniu do tworzenia i utrzymania infrastruktury. Przez jednych jest postrzegane jako wszelkie zło, a przez innych z kolei jako złoty środek na rozwiązanie dwóch problemów jednoczeoenie - braku wystarczającej infrastruktury publicznej i braku środków budżetowych. Książka PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE...Data dostępności:
Data publikacji: