Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-marketing

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023

    Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    The Warsaw Voice – e-wydawnia – 4/2021

    The Warsaw Voice Magazine - The English - language guide to events in Poland. Provide our readers with the reliable and objective news on Poland and Central Europe. Magazine publishes news features, interviews, reports and analysis on politics, business and economy. Our readers also learn about interesting opportunities to spend their free time in Warsaw and find advice where to take a weekend trip....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,55 zł 9,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,55 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing usług – ebook

    Tomasz Smoleń   Jan W. Wiktor   Anna Czubała   Agata Jonas  

    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,34 zł 42,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    ITwiz – e-wydanie – 1/2024

    Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Samorząd Terytorialny – e-wydanie – 3/2024

    "Samorząd Terytorialny" jest miesięcznikiem o profilu naukowym i profesjonalnym, wydawanym od 1991 r. Zajmuje się różnymi aspektami decentralizacji terytorialnej i w tym kontekście - problemami ustroju administracyjnego państwa oraz działalności władz lokalnych i regionalnych. Analizuje problemy prawne i ustawodawcze z takich zakresów, jak m.in. zagadnienia ogólne i ustrojowe administracji publicznej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,75 zł 85,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,75 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych – ebook

    E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska  

    Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przystępny sposób prezentuje treści, a także podaje liczne przykłady z praktyk negocjacyjnych i opatruje je licznymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozwój terytorialny w świetle dorobku ekonomii instytucjonalnej. Przestrzeń - bliskość - instytucje – ebook

    Mariusz E. Sokołowicz  

    Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,55 zł 19,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego – ebook

    Jerzy Gołuchowski   Dorota Konieczna   Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak  

    W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 85,50 zł 95,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA