content
Liczba pozycji: 16
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
W tej powieści wszyscy umierają – ebook
Beka Adamaszwili
Wraz z grupą równie niezwykłych postaci wyrusza w nieprawdopodobną podróż po literackich dziełach i epokach, z reguły odnosząc sukcesy. Wszystko jednak wywraca się do góry nogami, gdy Mori odkrywa, że w książce, której jest bohaterem, autor też postanawia kogoś zabić… W tej historii tylko kilka stron dzieli Shakespeare’a, Prousta, Hemingwaya od Leonarda di Caprio, Samuela Becketta, Przyjaciół czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebo – ebook
Piia Leino
Helsinki, rok 2058. Po wojnie domowej władzę w mieście przejął ruch nacjonalistyczny zwany Światłem. W mieście Światła obywatele chowają się w swoich mieszkaniach, nie rozmawiają ze sobą, nie rodzą dzieci. Granice są zamknięte, a przyszłość nie istnieje. Na pocieszenie Światło daje swoim poddanym Niebo: wirtualną przestrzeń będącą odbiciem starego świata, piękniejszą i łagodniejszą niż kiedykolwiek...Data dostępności:
Data publikacji:
Dam Ci biznesowego kopa! – ebook
Agnieszka Jakubczyk
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...Data dostępności:
Data publikacji:
The Light Shines in Darkness – ebook
Leo Tolstoy
The drama „The Light Shines” reflects the events of Tolstoy’s life in the broadest, most typified generalizations. Therefore, it would be a gross mistake to fully identify the content of the drama with the life of Tolstoy, his family and those around him. Nevertheless, there is a close relationship between them. So, the drama of Nikolai Ivanovich Saryntsev is, of course, the drama of Tolstoy himself....Data dostępności:
Data publikacji:
Doświadczenie wewnętrzne bohatera w dziele filmowym – ebook
Seweryn Kuśmierczyk
Zbiór obszernych, wnikliwych artykułów analizujących i interpretujących treść oraz formę przedstawiania w dziele filmowym świata doświadczeń wewnętrznych bohaterów filmowych. Rozprawy są poświęcone filmom: "Świadectwo urodzenia" Stanisława Różewicza, "Konformista" Bernardo Bertolucciego, "Lokator" Romana Polańskiego, "Panny z Wilka" Andrzeja Wajdy, "Łagodna" Piotra Dumały, "Aleksandra" Aleksandra...Data dostępności:
Data publikacji:
Iluzja a realizm – ebook
Antoni Ziemba
Pierwsze w języku polskim panoramiczne opracowanie sztuki holenderskiej XVII wieku, uwzględniające najwybitniejszych artystów tego okresu: Hendricka Goltziusa, Hendricka Vrooma, Rembrandta i Johannesa Vermeera. Autor ukazuje integralny związek między grą iluzji a realistyczną reprezentacją. Kluczem interpretacyjnym w jego badaniach jest koncepcja obrazu otwartego na widza, bezpośrednio odwołującego...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach Najnowsze wersje narzędzi SEO 22 lat doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych rozwiązań...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji: