Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej – ebook

CENA NEXTO

Joanna Mikosz  

26.08.2015

01.01.2015

polski

318

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-7969-558-4

  • PDF

Opis

Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną i cyfrową); zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiązania graficzne, układ kompozycyjny, fotografie); niestandardową reklamę prasową jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okładek, przykrywające tekst, ingerujące w strukturę pisma lub jego leyout, wykorzystujące w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały, samoistnie dołączane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczości, publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytułach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych (akcje społeczne, eventy, konkursy, działania podnoszące prestiż redakcji, działania poza redakcją prasową, promocję w innych mediach).

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - ebook

23,85 zł 26,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

15,90 zł 26,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!