Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook

CENA NEXTO

Ewelina Masiarz  

13.01.2017

10.02.2016

polski

Novae Res

978-83-8083-162-9

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook

17,10 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,00 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,40 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,00 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!