Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Encyklopedyczne podstawy marketingu – ebook

CENA NEXTO

Tadeusz Wojciechowski  

05.06.2012

01.01.2009

polski

334

Placet

978-83-7488-041-1

  • PDF

Opis

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Encyklopedyczne podstawy marketingu - ebook

44,10 zł 49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

29,40 zł 49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!