Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook

CENA NEXTO

Wojciech Grzegorczyk  

18.07.2023

01.01.2023

polski

135

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8331-230-9

  • PDF

Opis

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.

W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.

Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy - ebook

22,46 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,97 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!