Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

English for Customer Care – ebook

CENA NEXTO

Rosemary Richey R  

11.05.2014

01.01.2008

polski

80

BC Edukacja

978-83-7802-172-8

  • PDF

Opis

English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w Call center, a także przy obsłudze infolinii.
Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym i pisemnym kontakcie z klientem.

English for Customer Care - ebook

24,39 zł 27,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,39 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

16,26 zł 27,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,39 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!