Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253) – eprasa

Adam Fijałkowski  

06.08.2020

01.01.2019

polski

263

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • PDF

Opis

Autorzy artykułów opublikowanych w numerze piszą m. in. o: kształceniu rozumienia tekstu pisanego u dzieci w wieku wczesnoszkolnym, edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością, gotowości integracyjnej i aprobacie społecznej uczniów liceów, reintegracji społecznej osób bezdomnych, usamodzielnieniu niesprawnych intelektualnie wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych. W dziale „Materiały i sprawozdania z badań” znajdują się teksty poświęcone problemom, z jakimi zmagają się nauczyciele dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz funkcjonowaniu w społeczeństwie dzieci i osób dorosłych z niepełnosprawnościami.

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253) - eprasa

Produkt bezpłatny
?

Kup Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253) – eprasa / eprasa

Forma zakupu
 

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253) – eprasa

    • PDF
Produkt bezpłatny
Ładowanie rekomendacji…