Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zmierzyc

Liczba pozycji: 21
  • CENA NEXTO

    Jak skutecznie planować w firmie? – ebook

    Justyna Broniecka  

    E-book przeznaczony jest dla osób, które chcą doskonalić zarządzanie sobą w czasie w oparciu o skuteczne planowanie zadań oraz zrozumienie mechanizmów, które rządzą nami podczas dnia. Podczas szkolenia dowiesz się jak skutecznie budować plany, jakie są oraz jak wykorzystywać mechanizmy do wyznaczania priorytetów. Będziesz też miał okazję zlokalizować pożeracze Twojego czasu i zmierzyć się z nimi. Kurs...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Anne Frank – ebook

    Giancarlo Villa  

    Już od prawie wieku historia Anne Frank nadal ekscytuje i zaskakuje. Twarz tej dziewczynki stała się symbolem Shoah, Holokaustu, zbiorowej tragedii, którą umiejętnie udokumentowała w swoim słynnym dzienniku, czytanym przez miliony ludzi na całym świecie. Podczas II wojny światowej Anne musiała zmierzyć się z brutalnością Hitlera, przechodząc przez koszmar obozu koncentracyjnego Auschwitz. Jej krótkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,39 zł 5,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kiedy pieniądz umiera. Prawdziwy koszmar hiperinflacji – ebook

    Adam Fergusson  

    „Premier powinien położyć egzemplarz tej fascynującej książki przy każdym łóżku w swojej wiejskiej rezydencji Chequers”. The Times W 1923 roku, gdy niemiecka waluta praktycznie stała się bezwartościowa (w grudniu tamtego roku za jednego dolara trzeba było zapłacić 4 bln marek) Republika Weimarska niemal wróciła do gospodarki barterowej. Drogie cygara, dzieła sztuki i klejnoty rutynowo wymieniano...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Hiacynt – ebook

    Remigiusz Ryziński  

    PRL w latach osiemdziesiątych chwieje się w posadach. Najlepszym narzędziem do utrzymania kontroli jest zburzenie poczucia bezpieczeństwa i znalezienie wspólnego wroga, przeciwko któremu zwróci się społeczeństwo. Tak narodziła się akcja „Hiacynt” – trzy operacje milicji wymierzone w homoseksualnych mężczyzn, przeprowadzone w latach 1985–1987. Masowe zatrzymania, przesłuchania, zbieranie haków, nakłanianie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO

    Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook

    Wioleta Dryl  

    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie ryzykiem w małym banku - w kontekście zmieniających się regulacji nadzorczych – ebook

    Wiesław Żółtkowski  

    „Zarządzanie ryzykiem w małym banku" to kontynuacja wcześniejszej książki „Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce". Pokazuje genezę nowoczesnych regulacji nadzorczych od Bazylei I do Bazylei III i CRD IV, od próby poprawiania bezpieczeństwa biznesu bankowego do szoku regulacyjnego. Wychodząc od definicji ryzyka, niepewności i prawdopodobieństwa zdarzeń odnosi się do metod i technik zarządzania poszczególnymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Konkurencyjność - teoria i praktyka – ebook

    Magdalena Olczyk  

    Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkuren­cyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki? Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyj­ności polskiego eksportu na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 21

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA