Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zdalnej

Liczba pozycji: 1
  • CENA NEXTO

    Obsługa trudnego klienta – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,99 zł 22,21 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA