zarzadzanie
Liczba pozycji: 5
Afirmacje: Afirmacje - Zarządzanie czasem – audiobook
- Maxx-Audio
Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie i Kierowanie Własną Energią. Kronika Akaszy Wtajemniczenie 6 – audiobook
Renata Zarzycka
Okazuje się, że energia jest znacznie cenniejsza w pracy umysłu na rzeczywistością, niż materia. Bierze się to stąd, iż to, co zewnętrzne, pozostaje poza percepcja człowieka i nie podlega władzy jego umysłu. W określonym stanie świadomości umysłu, człowiek jest jednak zdolny uzyskać dostęp do tego, co w świecie rzeczywistym wydawałoby się niedostępne. Energia człowieka o doskonałym zdrowiu przepływa...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja Emocjonalna. Zarządzanie Emocjami. Naszymi lękami stwarzamy to, czego się boimy – audiobook
Renata Zarzycka
Inteligencja Emocjonalna. Zarządzanie Emocjami. Naszymi lękami stwarzamy to, czego się boimy. Seria: Mindfulness - trening uważności. cz. 6. Czy wiesz, że kiedy jesteśmy zestresowani, obniża się poziom naszej inteligencji i świadomej percepcji? W tym czasie tracimy kontakt z logicznym myśleniem i często wchodzimy w świat wyimaginowanego strachu o tym, co może się stać za chwilę oraz jak straszna...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: