zapomnij
Liczba pozycji: 5
Zapomnij o przeszłości. Bler. Cz. 2 – ebook
Rafał Szłapa
Co dzieje się w duszy człowieka, który chce być sumieniem świata? Czy idea superbohaterstwa to przypadkiem nie blaga, tani chwyt propagandowy, za fasadą którego kłębią się najgorsze upiory? Czasami trudno zdefiniować zło, które trzeba zwalczać. Jeszcze trudniej w tej wojnie dobrać właściwe metody. Kiedy dobro niebezpiecznie zbliża się do granicy, której nie powinno się przekraczać, nikt nie jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Czarcie lustro – audiobook
Magdalena Zimniak
Każdy ma jakąś przeszłość… Zaginiona przed laty Marta wraca do domu w Warszawie. Mimo że ma już czternaście lat, czuje się jak małe dziecko, jest przerażona i zagubiona. Ledwie pamięta swoją rodzinę i to, kim była wcześniej. Nie może wyrzucić z głowy tajemniczego Mistrza, jedynej osoby, która widywała przez ostatnie sześć lat. Kilkaset kilometrów od stolicy znika bez śladu dyrektor prestiżowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Ofiara numer 2117 – audiobook
Jussi Adler-Olsen
„Brutalna, dynamiczna, zabawna i przerażająca. Zapomnij, że uda ci się zasnąć po przewróceniu pierwszej kartki”. Bogblogger.dk Ósmy tom bestsellerowej serii o Departamencie Q Od dziesięciu lat Assad jest siłą napędową Departamentu Q, jednak seria tragicznych wydarzeń doprowadza go na skraj załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rework – audiobook
Jason Fried David Heinemeier Hansson
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: