zakresu
Liczba pozycji: 104
Droga Wędrowca poprzez Czakry do Świadomości.Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 3 – audiobook
Renata Zarzycka
Księga III pod tytułem „Droga Wędrowca poprzez Czakry do Świadomości” to 5 godzin słuchania na temat pracy czakr, nagrane w ramach szkolenia, dotyczącego KRONIKI AKASZY z obszerniejszego materiału książki „Kwantowa Moc Uzdrawiania”. Wśród poruszanych zagadnień rozdziałów, w tej części znalazły się zagadnienia podstawowych czakr od Czakry Podstawy, poprzez Czakrę Sakralną, Splotu słonecznego i Serca,...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook
Renata Zarzycka
Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi” , albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz” . W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...Data dostępności:
Data publikacji:
Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie – audiobook
Wojciech S. Wocław
Zasady savoir-vivre’u to nie sztywny kołnierz, który krępuje nasze wszystkie ruchy. Bywa, że o dobrym wychowaniu świadczy raczej umiejętność sprawnego ich łamania niż ślepe przestrzeganie. Etykietalny anarchista jednak nigdy za człowieka obytego uznany nie zostanie, więc reguły i tak znać trzeba. Które więc zasady łamać, kiedy i w jakich okolicznościach? Wojciech S. Wocław - zawodowy konferansjer,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania – audiobook
P.T. Barnum
„Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania” to klasyczny już bestseller z zakresu rozwoju osobistego i literatury na temat budowania fortuny. Publikacja obfituje w praktyczne rady, których zastosowanie ma ułatwić odbiorcy osiągnięcie biznesowego sukcesu. Autor nie ogranicza się przy tym do suchych wskazówek budowanych w formie nakazów i zakazów, tylko wzbogaca je licznymi anegdotami ze swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą – audiobook
Mateusz Grzesiak
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek! Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook
Robert Zych
" Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? Nowatorska ścieżka kariery lidera MLM jako indywidualisty. Biznes relacji w systemie MLM cz.4. – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
KREATYWNOŚĆ. Styl działania i cechy osób twórczych – audiobook
Marek Stączek
„Wszystko, co nas odtacza miało swój początek w czyjejś głowie.” H. Adler To interesujące i praktyczne rozważania z zakresu kreatywnego myślenia. Temat pierwszy - „Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?”. Tu autor omawia triadę cech: ‘otwartość - niezależność - wytrwałość”. W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison...Data dostępności:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE. – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
"Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Czwarta rewolucja przemysłowa – audiobook
Klaus Schwab
Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji: