Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zagubiona

Liczba pozycji: 4
  • Bartek zwycięzca – ebook

    Henryk Sienkiewicz  

    „Bartka Zwycięzcę” zalicza się do antypruskich utworów Sienkiewicza, z widoczną wymową polityczną i patriotyczną, choć ów patriotyzm niepozbawiony jest dyskretnego szyderstwa. Pisarz, na przykładzie Bartka Słowika, nakreślił studium charakteru polskiego chłopa – niemądrego, nieoświeconego, zacofanego, pozbawionego świadomości politycznej. W tym kontekście tytułowy bohater jako jednostka niewykształcona,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Młyn nad Flossą – ebook

    George Elliot  

    Oparta na wątkach autobiograficznych historia niezwykłej dziewczyny, która swą wyjątkowość, wrażliwość i inteligencję przypłaciła tragicznym konfliktem z otoczeniem: purytańską społecznością prowincjonalnego miasteczka. Przez większość krytyków powieść uznana została za jedno z największych osiągnięć George Eliot, szczególnie ze względu na wspaniały obraz angielskiej prowincji w XIX w. Madzia i Tomek...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Idiota – ebook

    Fiodor Dostojewski  

    Oto powieść, z utworów Dostojewskiego kto wie czy nie największa, na pewno zaś najgłębiej badająca mroczne tajniki duszy, a zarazem wzywająca do wytrwania w poszukiwaniu piękna jej wnętrza, chrześcijańskiej caritas, miłości współczującej i wybaczającej. Taki jest główny bohater, książę Lew Myszkin, który bez grosza przy duszy przyjeżdża do Rosji, by objąć spory majątek. Swej dobrotliwości, pokorze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA