Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zagraniczne

Liczba pozycji: 4
  • Płomyk – ebook

    Eugenia Żmijewska  

    Eugenia Żmijewska (ur. 1865 pod Humaniem, zm. 14 czerwca 1923 w Warszawie) – polska publicystka, powieściopisarka, tłumaczka (z angielskiego i francuskiego). Była członkiem redakcji "Słowa" i prowadziła wiadomości zagraniczne pt. Rozmaitości. Od roku 1899 pracowała w "Kurierze Polskim", w którym była redaktorką dodatku miesięcznego "Ognisko". Od 1914 w "Świecie Kobiecym", zaś od 1915 do 1916 przebywała...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Serduszko – ebook

    Eugenia Żmijewska  

    Eugenia Żmijewska (ur. 1865 pod Humaniem, zm. 14 czerwca 1923 w Warszawie) – polska publicystka, powieściopisarka, tłumaczka (z angielskiego i francuskiego). Była członkiem redakcji "Słowa" i prowadziła wiadomości zagraniczne pt. Rozmaitości. Od roku 1899 pracowała w "Kurierze Polskim", w którym była redaktorką dodatku miesięcznego "Ognisko". Od 1914 w "Świecie Kobiecym", zaś od 1915 do 1916 przebywała...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Zagadka starego grobowca – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zagadka starego grobowca – audiobook

    Dariusz Rekosz  

    Agnieszka i jej brat Adam szykują się na zagraniczne wczasy. Wskutek przykrego zrządzenia losu, zamiast w egzotycznych krajach, lądują... u swojej ciotki, w pewnej niedużej, warmińskiej wiosce. Na domiar złego sieć telefoniczna nie ma tu zasięgu, a internet dotrze dopiero za kilka miesięcy. Zapowiadają się wakacje, że weź przestań! Wbrew obawom, udaje im się jednak nawiązać nowe przyjaźnie i dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Go global! – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Go global! – audiobook

    Krzysztof Rybiński  

    Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA