wywieranie
Liczba pozycji: 8
Wywieranie wpływu na ludzi – audiobook
Robert B. Cialdini
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi,...Data dostępności:
Data publikacji:
Fake news – ebook
Sander van der Linden
Jak dezinformacja infekuje umysły i jak się na nią uodpornić. Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wybory polityczne, kształtują opinie na ważne, globalne zjawiska. Niczym wirusy zakażają umysły i namnażają...Data dostępności:
Data publikacji:
Czym jest motywacja? Jakie są rodzaje motywacji i od czego zależy jej siła? Część 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Co to jest motywacja? W aspekcie psychologicznym wg Norberta Sillamy "to ogół czynników dynamicznych, mających decydujący wpływ na postępowanie jednostki". Motywacja jest pierwszym elementem postępowania: wprawia ona „ciało” w ruch i trwa aż do obniżenia się jej napięcia. Motywacja jest formą zachęty poprzez wywieranie wpływu, inspirowanie, stymulowanie ludzi do działania, sprawianie by ludzie czuli...Data dostępności:
Data publikacji:
Błądzą wszyscy (ale nie ja) – ebook
Carol Tavris Elliot Aronson
W tej niezwykle wnikliwej i zajmującej książce znani psychologowie społeczni, Carol Tavris i Elliot Aronson, przyglądają się mechanizmom i obwodom mózgowym odpowiedzialnym za samousprawiedliwianie. Kiedy popełniamy błąd, musimy złagodzić dysonans poznawczy, który zagraża naszemu poczuciu własnej wartości. Dlatego tworzymy fikcje, które uwalniają nas od odpowiedzialności, przywracają nam przekonanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu – audiobook
Przemysław Kutnyj
Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania...Data dostępności:
Data publikacji:
Czakra Gardła. Wyrażaj siebie głosem. Kronika Akaszy Wtajemniczenie. Część 13 – audiobook
Renata Zarzycka
Czakry są to skupiska energii, które rządzą duchowymi i psychosomatycznymi aspektami naszej wewnętrznej istoty. Z żyjącymi istotami związane jest siedem głównych czakr cielesnych i czakry kosmiczne umieszczone poza ciałem. Piąta CZAKRA GARDŁA, inaczej zwana czakrą komunikacji, jest wewnętrznym głosem człowieka w przestrzeni czasowej teraźniejszości – TU i TERAZ. Jest ściśle związana z retoryką, mową,...Data dostępności:
Data publikacji:
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji:
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – ebook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
"Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji: