wyszukiwarki
Liczba pozycji: 3
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezawodne strategie wygrywania w sieci – ebook
Emilia Jedamska
Jak zwiększyć zyski, usprawniając swój serwis internetowy i poznając NIEZAWODNE STRATEGIE WYGRYWANIA W SIECI? Wiedza zawarta w książce "Niezawodne strategie wygrywania w sieci" to połączona logicznie całość składająca się z dwóch części. - Część pierwsza pt. "Usprawnij swój serwis i zwielokrotnij zyski" to 37 kroków do zwiększenia funkcjonalności i użyteczności Twojego serwisu internetowego. - Część...Data dostępności:
Data publikacji:
Zero to One – ebook
Peter Thiel Blake Masters
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej,...Data dostępności:
Data publikacji: