wystarczy chwila
Liczba pozycji: 5
Co wiemy o miłości – ebook
Stella Bagwell
Wes wierzy, że miłość to wynik reakcji chemicznej. Krótka chwila oszołomienia, która odbiera nam rozum. Jest sceptyczny, gdy Vivian, jego podwładna, prezentuje mu aplikację dla sfrustrowanych singli szukających partnera. Wystarczy smartfon, by znaleźć szczęście? Bzdura, ale na pewno można na tym sporo zarobić. Zgodne zainteresowania to gwarancja udanego związku? Tak twierdzi Vivian, gdy wspólnie analizują...Data dostępności:
Data publikacji:
Posmak skandalu – ebook
Karen Booth
Nadia Gonzales, asystentka bogatego Matta Richmonda, uważa, że wygrała los na loterii. Posada w imperium hotelowym Matta to spełnienie jej marzeń o lepszym życiu dla siebie, siostry i rodziców. Wystarczy jednak chwila zapomnienia, jedna noc spędzona z szefem, w którym jest skrycie zakochana, a plotkarskie media przystępują do akcji. Nie chcąc szkodzić kochankowi i jego firmie, Nadia postanawia zrezygnować...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedno życie – ebook
Anna Dąbrowska
Miłość żyje tak długo, póki tli się iskra nadziei… Emilia, bohaterka znana Czytelniczkom z bestsellerowej „Jednej chwili”, rozkwita w nowym związku. Nareszcie poznała wszystkie sekrety ukochanego i odważyła się podjąć zawodowe wyzwania. Wydaje się, że wspólne życie Emi i Matta wypełni szczęście i harmonia, jednak los bywa przewrotny i stawia na drodze bohaterów wiele przeciwności. Jedną z nich...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś tutaj – ebook
Thich Nhat Hanh
Thich Nhat Hanh pokazuje nam związek pomiędzy osobistym wewnętrznym spokojem a pokojem na ziemi. Jego Świątobliwość Dalajlama Cud uważności polega przede wszystkim na tym, że jesteś tutaj. To naprawdę ważne, żeby być tutaj – aby być tutaj dla samego siebie i dla tego, kogo kochasz. Jak możesz kochać, jeśli cię tu nie ma? Podstawowym warunkiem miłości jest twoja obecność. Aby kochać, musisz tutaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: