wydanie
Liczba pozycji: 62
W drodze. Wydanie jubileuszowe – e-wydanie – 1/2023
Jubileuszowe wydanie. Miesięcznik wydawany przez Polską Prowincję Dominikanów, poświęcony życiu chrześcijańskiemu: teologii, duchowości, problemom społecznym, kulturze (literaturze, muzyce, filmom).Data dostępności:
Data publikacji:
Impuls. Wydanie finalne – audiobook
Richard H. Thaler Cass R. Sunstein
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo ...Data dostępności:
Data publikacji:
Logo Wydanie Specjalne – e-wydanie – 1/2018 (Bieganie)
Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone – audiobook
W. Chan Kim Renée Mauborgne
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...Data dostępności:
Data publikacji:
7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe – audiobook
Stephen R. Covey
"7 nawyków skutecznego działania”, których autorem jest Stephen Covey, to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić, aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy...Data dostępności:
Data publikacji:
Pismo Wydanie Specjalne – eprasa – 1/2024
Wydanie specjalne miesięcznika „Pismo. Magazyn opinii”. Magazyn to wyjątkowy projekt medialny, realizowany pro publico bono. Miesięcznik „Pismo” wyróżnia wnikliwość, rzetelność i apolityczność publikowanych tekstów. Tworzą dla niego wybitni autorzy reportaży, esejów, prozaicy i poeci, fotograficy i ilustratorzy. „Pismo” stawia na tzw. long read, czyli obszerne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 14,24 zł
14,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,24 zł- EPUB
- MOBI
- Dostęp online EPUB
- Dostęp online PDF
Książki. Magazyn do czytania - Wydanie Specjalne – e-wydanie – 1/2017
Największe w Polsce pismo o literaturze ponownie przygotowało specjalny numer na lato. Tylko w nim znajdziecie premierowy fragment najnowszej powieści Szczepana Twardocha "Król". A ponieważ wiemy, że każdy szanujący się czytelnik tuż przed zapięciem ostatniej walizki długo się waha, którą ostatecznie głośną nowość zabrać na tę plażę, proponujemy zestaw, który pomoże uniknąć rozczarowania, czyli arcydzieła...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III – audiobook
Sean Masaki Flynn
W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem?...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji: