wizerunek firmy
Liczba pozycji: 14
Negocjacje i fascynacje – ebook
Jennifer Hayward
Jared Stone, magnat rynku informatycznego, staje się obiektem skandalu. Tylko jedna osoba może uratować jego wizerunek, a tym samym pozycję firmy. Jest nią Bailey St John, ambitna i zdolna specjalistka od marketingu. Jared powierza Bailey kierownicze stanowisko, choć instynkt podpowiada mu, że to nie najlepszy pomysł. I nie myli się - Bailey skrywa tajemnicę, której ujawnienie grozi dużo gorszym s...Data dostępności:
Data publikacji:
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...Data dostępności:
Data publikacji:
Idealny pracownik – ebook
Miłosz Młynarz
Jak zatrudnić właściwego kandydata do pracy w Twojej firmie? Co by było, gdybyś miał podwładnych, którzy zapracują na zyski Twojej firmy? Nie trzeba ich wymieniać co trzy miesiące? Będą spełniać swoje obowiązki rzetelnie i z zaangażowaniem? Chciałbyś wiedzieć, jak dzięki zwykłemu pozyskiwaniu pracowników osiągnąć te cele? A czy wiesz, że po prostu informując ludzi o wynikach ich starań o pracę zbudujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze – ebook
Hill Brett
Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność – dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko ekspertom IT, dowiedzieć się, jak implementować usługi Office 365 dla specjalistów i małych firm. Niezależnie od wybranego planu, książka przekazuje wartościową...Data dostępności:
Data publikacji:
Własna firma dla Pań. eBook – ebook
Anna Kupisz-Cichosz
"Własna firma dla Pań. Krótki kurs biznesu dla każdej z nas" to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii "Poradniki na obcasach" - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do dziewczyn (i facetów - o ile dziewczyny pozwolą im podejrzeć). Z najnowszym poradnikiem Lingo przejdziesz krótki kurs biznesu, dzięki któremu: - dowiesz się, od czego zacząć budowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
NIEprzegrany zakład – ebook
Weronika Tomala
Cyniczny biznesmen i skromna kelnerka. Szansa na znajomość jak jeden na tysiąc. Szansa na miłość?... Kolejna powieść autorki Tam, gdzie diabeł mówi dobranoc Filip, zamożny przedsiębiorca, jak co roku bierze udział w świątecznej akcji organizowanej przez fundację na rzecz biednych dzieci. Nie z dobroci serca, ale by wykreować dobry wizerunek firmy. Tak trafia na list chłopca, który zaskakuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów – ebook
Barbara Celińska
Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie! „Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców - firm, które będą chciały płacić...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów – ebook
Barbara Celińska
Blogerze! Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął? Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” - nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook
Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...Data dostępności:
Data publikacji:
Kasa i perwersje (Kasa i perwersje #1) – audiobook
Meghan March
Jakiś czas temu Holly Wix, początkująca piosenkarka country, otrzymała dziwną ofertę. Za udawanie dziewczyny JC Hughesa, gwiazdora muzyki country, obiecano jej przepustkę do wielkiej kariery. Transakcja wydawała się bezproblemowa: jej uroda i seksapil miały poprawić wizerunek JC. Wszystko miało trwać tylko rok. Wkrótce okazało się, że wymagania producentów co do jej roli w tym przedstawieniu rosną....Data dostępności:
Data publikacji: