wiek średni audiobook
Liczba pozycji: 4
Umierając, żyjemy – audiobook
Robert Silverberg
Arcydzieło Roberta Silverberga, nominowane do nagród Hugo i Nebula. Jedna z tych rzadko spotykanych powieści, które są jednocześnie olśniewające i intymne. - Michael Chabon. David Selig od dzieciństwa ma zdolności telepatyczne. Bez trudu czyta w myślach innych ludzi i poznaje ich najgłębiej skrywane sekrety. Z czasem jednak dochodzi do wniosku, że ten dar jest zarówno narzędziem władzy, jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Podróże z Charleyem. W poszukiwaniu Ameryki – audiobook
John Steinbeck
„Kiedy byłem bardzo młody i czułem nieprzeparte pragnienie znalezienia się gdzie indziej, ludzie dojrzali zapewniali mnie, że dojrzałość uleczy te zachcianki. Kiedy zaś lata określiły mnie jako dojrzałego, przepisanym lekarstwem miał być wiek średni. W średnim wieku zapewniano mnie, że starszy wiek uśmierzy moją gorączkę, a teraz, kiedy mam lat pięćdziesiąt osiem, może załatwi to zgrzybiałość. Nic...Data dostępności:
Data publikacji:
Tamten smak oranżady. Z pamiętnika 78' rocznika – audiobook
Monika Marszał
Drogi Czytelniku, Z radością oddaję w Twoje ręce moje opowiadania z końca okresu PRL-u i początku lat 90-tych. Szaro i pusto versus kolorowo i chaotycznie. Obojętnie czy mieszkaliśmy na wsi, czy w mieście, na północy czy południu kraju. Nieważne, że dzieli nas różnica kilku lat, bo wspomnienia mamy bardzo podobne. Nie oceniajmy tamtych czasów, nie porównujmy czy wtedy było lepiej, czy gorzej. Zabieram...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji: