Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wideo

Liczba pozycji: 36
  • CENA NEXTO

    Wideo w sztukach wizualnych – ebook

    Ryszard W. Kluszczyński   Tomasz Załuski.  

    Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,15 zł 21,28 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • Gry wideo. Zarys poetyki – ebook
    CENA NEXTO

    Gry wideo. Zarys poetyki – ebook

    Piotr Kubiński  

    Praca Piotra Kubińskiego Gry wideo - zarys poetyki będzie ważna i interesująca nie tylko dla badaczy gier komputerowych, będzie wielce pouczająca dla badaczy kultury współczesnej. (…) Rozważania i analizy autora na temat emersji jako konstytutywnego składnika gier wideo w pełni mnie przekonują. prof. dr hab. Maryla Hopfinger Zabiegom immersyjnym i emersyjnym, którymi posługują się twórcy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena – ebook
    CENA NEXTO

    Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena – ebook

    Wojciech Sikora  

    Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing gier wideo – ebook

    Kamil Sikora  

    Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić. Marketing - słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Gra w film. Z zagadnień relacji między filmem i grami wideo – ebook
    CENA NEXTO

    Gra w film. Z zagadnień relacji między filmem i grami wideo – ebook

    Joanna Pigulak  

    Książka stanowi wieloaspektowe studium intermedialnych i transmedialnych relacji między dynamicznie rozwijającymi się grami cyfrowymi oraz filmem. Autorka, przywołując bogaty materiał egzemplifikacyjny, dowodzi, że w konsekwencji oddziaływania na siebie obu mediów dochodzi do ich ewolucji oraz nieustannych przetworzeń w obszarze poetyk, struktur i systemów medialnych. Analiza różnorodnych gier cyfrowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,40 zł 26,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Narodziny medium. Gry wideo w polskiej prasie hobbystycznej końca XX wieku – ebook

    Dominika Staszenko-Chojnacka  

    Gry wideo stanowią obecnie nieodłączną część krajobrazu medialnego w Polsce, będąc przedmiotem zarówno refleksji akademickiej, jak i częścią publicystycznego dyskursu kształtowanego przez twórców, dziennikarzy oraz samych graczy. Jak jednak pokazuje historia rozwoju interaktywnego medium, gry musiały pokonać długą drogę od egzotycznej, trudno dostępnej nowinki technicznej do stałego elementu współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Estetyka sprawczości w grach wideo – ebook

    Marcin M. Chojnacki  

    Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,71 zł 27,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo – ebook

    Jason Schreier  

    Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Gracze w kulturze – ebook

    Kamil Jędrasiak  

    Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie – ebook

    Blake J. Harris  

    " Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 36

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA