wideo
Liczba pozycji: 11
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Domowe studio audio i wideo – ebook
Marcin Sawicki
Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....Data dostępności:
Data publikacji:
Wideo w sztukach wizualnych – ebook
Ryszard W. Kluszczyński Tomasz Załuski.
Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Estetyka sprawczości w grach wideo – ebook
Marcin M. Chojnacki
Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających...Data dostępności:
Data publikacji:
Gracze w kulturze – ebook
Kamil Jędrasiak
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...Data dostępności:
Data publikacji:
Alterpop - numer 17 - grudzień 2013 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Siedemnasty numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 48 stron, na których m.in.: – przeglądy premier płytowych, filmowych, książkowych i gier, – historia muzyki w grach wideo (temat z okładki), – dokumentalne oblicze Martina Scorsese, – 7 rzeczy, które zawdzięczamy poprzedniej generacji konsol. Ponadto przybliżamy książki System Białoruś Andrzeja Poczobuta oraz Dostatek Michaela Crummeya...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu projektu. Wybór tekstów. Tom 2 – ebook
Grzegorz Malec
W poszukiwaniu projektu Wybór tekstów Tom 2 Pod redakcją Grzegorza Malca [autor wyróżniony] William A. Dembski [pozostali autorzy]– Eric H. Anderson – Herman B. Bouma – Michael Egnor – Michael Flannery – Howard Glicksman – Eric Hedin – Kazimierz Jodkowski – Casey Luskin – Neil Thomas – Jonathan Witt Na jakie problemy teorii ewolucji drogą doboru naturalnego zwracał uwagę Karol Darwin? Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego – ebook
Patrycja Klimas
Publikacja skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji, ich istocie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadstaw ucha! Ćwiczenia z nagraniami do nauki języka polskiego dla obcokrajowców, poziom B1-C2 – ebook
Elżbieta Zarych
Nadstaw ucha! to ćwiczenia z nagraniami wchodzące w skład serii podręczników/samouczków do nauki języka polskiego jako obcego. Do podręcznika papierowego dołączony jest kod do wersji cyfrowej. Książka adresowana jest do cudzoziemców uczących się języka polskiego na poziomach średniozaawansowanym i zaawansowanym, studiujących lub pracujących w Polsce albo przygotowujących się do egzaminów certyfikatowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook
Katarzyna Prajzner
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji: