Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wideo

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook

    Patryk Polewiak  

    Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,30 zł 14,78 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Domowe studio audio i wideo – ebook

    Marcin Sawicki  

    Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wideo w sztukach wizualnych – ebook

    Ryszard W. Kluszczyński   Tomasz Załuski.  

    Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,15 zł 21,28 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Estetyka sprawczości w grach wideo – ebook

    Marcin M. Chojnacki  

    Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,71 zł 27,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Gracze w kulturze – ebook

    Kamil Jędrasiak  

    Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Alterpop - numer 17 - grudzień 2013 – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Siedemnasty numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 48 stron, na których m.in.: – przeglądy premier płytowych, filmowych, książkowych i gier, – historia muzyki w grach wideo (temat z okładki), – dokumentalne oblicze Martina Scorsese, – 7 rzeczy, które zawdzięczamy poprzedniej generacji konsol. Ponadto przybliżamy książki System Białoruś Andrzeja Poczobuta oraz Dostatek Michaela Crummeya...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,03 zł 1,08 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,03 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    W poszukiwaniu projektu. Wybór tekstów. Tom 2 – ebook

    Grzegorz Malec  

    W poszukiwaniu projektu Wybór tekstów Tom 2 Pod redakcją Grzegorza Malca [autor wyróżniony] William A. Dembski [pozostali autorzy]– Eric H. Anderson – Herman B. Bouma – Michael Egnor – Michael Flannery – Howard Glicksman – Eric Hedin – Kazimierz Jodkowski – Casey Luskin – Neil Thomas – Jonathan Witt Na jakie problemy teorii ewolucji drogą doboru naturalnego zwracał uwagę Karol Darwin? Czy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego – ebook

    Patrycja Klimas  

    Publikacja skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji, ich istocie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nadstaw ucha! Ćwiczenia z nagraniami do nauki języka polskiego dla obcokrajowców, poziom B1-C2 – ebook

    Elżbieta Zarych  

    Nadstaw ucha! to ćwiczenia z nagraniami wchodzące w skład serii podręczników/samouczków do nauki języka polskiego jako obcego. Do podręcznika papierowego dołączony jest kod do wersji cyfrowej. Książka adresowana jest do cudzoziemców uczących się języka polskiego na poziomach średniozaawansowanym i zaawansowanym, studiujących lub pracujących w Polsce albo przygotowujących się do egzaminów certyfikatowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook

    Katarzyna Prajzner  

    Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA