wideo
Liczba pozycji: 5
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Domowe studio audio i wideo – ebook
Marcin Sawicki
Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....Data dostępności:
Data publikacji:
Audio-Video – e-wydania – 5/2024
Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...Data dostępności:
Data publikacji:
Audio-Video – e-wydania – 3-4/2024
Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...Data dostępności:
Data publikacji:
Pixel – e-wydania – 10/2022
Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych. Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...Data dostępności:
Data publikacji: