wideo
Liczba pozycji: 12
Wideo w sztukach wizualnych – ebook
Ryszard W. Kluszczyński Tomasz Załuski.
Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Estetyka sprawczości w grach wideo – ebook
Marcin M. Chojnacki
Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających...Data dostępności:
Data publikacji:
Gracze w kulturze – ebook
Kamil Jędrasiak
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...Data dostępności:
Data publikacji:
Audio-Video – e-wydania – 5/2024
Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu projektu. Wybór tekstów. Tom 2 – ebook
Grzegorz Malec
W poszukiwaniu projektu Wybór tekstów Tom 2 Pod redakcją Grzegorza Malca [autor wyróżniony] William A. Dembski [pozostali autorzy]– Eric H. Anderson – Herman B. Bouma – Michael Egnor – Michael Flannery – Howard Glicksman – Eric Hedin – Kazimierz Jodkowski – Casey Luskin – Neil Thomas – Jonathan Witt Na jakie problemy teorii ewolucji drogą doboru naturalnego zwracał uwagę Karol Darwin? Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Pixel – e-wydania – 10/2022
Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych. Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego – ebook
Patrycja Klimas
Publikacja skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji, ich istocie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Obudź w sobie olbrzyma – audiobook
Anthony Robbins
Anthony ROBBINS - niezwykłe zjawisko w kręgach amerykańskiej nauki ostatnich lat - uchodzi za człowieka, który osiągnął szczyty możliwości wnikania w ludzkie wnętrze. W ciągu dekady ponad milion ludzi zainwestowało, z powodzeniem, w książki, kasety audio i wideo z materiałami jego autorstwa. Robbins jest pierwszym pośród pionierskich ekspertów od tzw. psychologii zmian w USA. Z wielkim sukcesem kieruje...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadstaw ucha! Ćwiczenia z nagraniami do nauki języka polskiego dla obcokrajowców, poziom B1-C2 – ebook
Elżbieta Zarych
Nadstaw ucha! to ćwiczenia z nagraniami wchodzące w skład serii podręczników/samouczków do nauki języka polskiego jako obcego. Do podręcznika papierowego dołączony jest kod do wersji cyfrowej. Książka adresowana jest do cudzoziemców uczących się języka polskiego na poziomach średniozaawansowanym i zaawansowanym, studiujących lub pracujących w Polsce albo przygotowujących się do egzaminów certyfikatowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook
Katarzyna Prajzner
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji: