wideo
Liczba pozycji: 9
Digital Photographer Polska – e-wydanie – 1/2024
100% porad, warsztatów oraz inspiracji fotograficznych Digital Photographer Polska to wyjątkowe pismo dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą szlifować swój fotograficzny warsztat, udoskonalać swoje umiejętności by wzmocnić swoje portfolio. To jedyny magazyn na rynku w całości poświęcony proaktycznej stronie fotografowania. Każde wydanie to ponad 100 stron wskazówek, inspirujących galerii i, przede...Data dostępności:
Data publikacji:
Komiks dla Pixela 64+ – e-wydania
Wyjątkowy album, opisujący sześć lat z życia Michała „Śledzia” Śledzińskiego - jednego z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych twórców komiksowych, autora i artysty, gracza i ojca. Uzupełniony o crossover, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował - Komiks dla Pixela x Osiedle Swoboda. 18-stronicowy epizod, w którym Niedźwiedź i Smutny spotykają mistrza gry w Komumony -...Data dostępności:
Data publikacji:
Pixel – e-wydania – 10/2022
Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych. Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest futbol! Krótka historia piłki nożnej – audiobook
Michał Gąsiorowski
Ręka Maradony, pęknięty but Deyny, skradziony Puchar Rimeta i piesek Pickles, który go odnalazł… Historia piłki nożnej pełna jest nie tylko wspaniałych akcji i wybitnych strzelców, lecz także ciekawych anegdot. Dlaczego Francuzi nie mogli zagrać w swoich strojach na mistrzostwach świata w 1978 roku? Który Polak został królem strzelców na mundialu? Co Brazylijczycy czują na dźwięk słowa „Maracanazo”?...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach – audiobook
Magdalena Pawłowska
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód? Według...Data dostępności:
Data publikacji:
Royce Rolls – ebook
Margaret Stohl
Jak wygląda życie za kulisami reality show? Jak się zachowuje rodzina celebrytów kiedy gasną światła reflktorów, a kamery przestają nagrywać? Oto amerykańska story w stylu glamour, zaprawiona błyskotliwym humorem. Rodzina Royce’ów ma wszystko: luksusową willę, ogromną fortunę, świetne nazwisko. Ma także, jak każda rodzina problemy, z których największym, wydaje się spadek popularności ich dotąd oglądanego...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) – audiobook
Mirosław Skwarek
Magia milionowych zasięgów. Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook
Jeb Blount
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: