Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wideo

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Wideo w sztukach wizualnych – ebook

    Ryszard W. Kluszczyński   Tomasz Załuski.  

    Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,15 zł 21,28 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Estetyka sprawczości w grach wideo – ebook

    Marcin M. Chojnacki  

    Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,71 zł 27,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Gracze w kulturze – ebook

    Kamil Jędrasiak  

    Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Digital Photographer Polska – e-wydanie – 1/2024

    100% porad, warsztatów oraz inspiracji fotograficznych Digital Photographer Polska to wyjątkowe pismo dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą szlifować swój fotograficzny warsztat, udoskonalać swoje umiejętności by wzmocnić swoje portfolio. To jedyny magazyn na rynku w całości poświęcony proaktycznej stronie fotografowania. Każde wydanie to ponad 100 stron wskazówek, inspirujących galerii i, przede...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,04 zł 23,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,04 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Komiks dla Pixela 64+ – e-wydania

    Wyjątkowy album, opisujący sześć lat z życia Michała „Śledzia” Śledzińskiego - jednego z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych twórców komiksowych, autora i artysty, gracza i ojca. Uzupełniony o crossover, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował - Komiks dla Pixela x Osiedle Swoboda. 18-stronicowy epizod, w którym Niedźwiedź i Smutny spotykają mistrza gry w Komumony -...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,25 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    W poszukiwaniu projektu. Wybór tekstów. Tom 2 – ebook

    Grzegorz Malec  

    W poszukiwaniu projektu Wybór tekstów Tom 2 Pod redakcją Grzegorza Malca [autor wyróżniony] William A. Dembski [pozostali autorzy]– Eric H. Anderson – Herman B. Bouma – Michael Egnor – Michael Flannery – Howard Glicksman – Eric Hedin – Kazimierz Jodkowski – Casey Luskin – Neil Thomas – Jonathan Witt Na jakie problemy teorii ewolucji drogą doboru naturalnego zwracał uwagę Karol Darwin? Czy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pixel – e-wydania – 10/2022

    Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych. Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,44 zł 10,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,44 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego – ebook

    Patrycja Klimas  

    Publikacja skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji, ich istocie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nadstaw ucha! Ćwiczenia z nagraniami do nauki języka polskiego dla obcokrajowców, poziom B1-C2 – ebook

    Elżbieta Zarych  

    Nadstaw ucha! to ćwiczenia z nagraniami wchodzące w skład serii podręczników/samouczków do nauki języka polskiego jako obcego. Do podręcznika papierowego dołączony jest kod do wersji cyfrowej. Książka adresowana jest do cudzoziemców uczących się języka polskiego na poziomach średniozaawansowanym i zaawansowanym, studiujących lub pracujących w Polsce albo przygotowujących się do egzaminów certyfikatowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook

    Katarzyna Prajzner  

    Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA