white
Liczba pozycji: 4
Austriacy o standardzie złota – ebook
Murray Newton Rothbard Hans Sennholz Richard Ebeling Roger Garrison Joseph Salerno Lawrence White Ron Paul Llewellyn Rockwell
Książka Austriacy o standardzie złota jest zbiorem prac M. N. Rothbarda, H. Sennholza, J. T. Salerno, R. M. Ebelinga, R. W. Garrisona, L. H. White’a i R. Paula na temat złota jako podstawy wolnorynkowego pieniądza. „Towar pieniężny to swego rodzaju towar odniesienia, punkt orientacyjny, a nie jednostka miary. Fizycznym odpowiednikiem niezmiennej wartości, która służyłaby do mierzenia innych wartości,...Data dostępności:
Data publikacji:
AlterPOP - numer 1 - styczeń-luty 2012 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Pierwszy numer magazynu popkulturalnego AlterPOP zawiera 88 stron, na których można znaleźć: - przeglądy premier płytowych, filmowych i książkowych, - wywiady: Władysław Komendarek, Ray Wilson, Doogie White, Witold Jabłoński, - opowiadanie ze zbioru Taxi, taxi! duetu Brykalski & Zalewska, - przedpremierowy fragment powieści Miasto Nawiedzonych Witolda Jabłońskiego, - ekskluzywne recenzje płyt,...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna 7-8: Opisać przyszłość, stworzyć przeszłość – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Wygląda na to, że zrobiliśmy numer o komputerach i historii. Co to ma ze sobą wspólnego? Otóż ma. Na naszych oczach rewolucjonizuje się technologia (czyli, nie ukrywajmy, środki produkcji), stawiając nas przed nowymi szansami i zagrożeniami zarazem. Jednocześnie kapitał przestaje być głównym czynnikiem produkcji, a staje się nim wiedza – wydaje się, że znaczniej łatwiejsza do upowszechniania, bardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: