wczoraj
Liczba pozycji: 5
Prawa konsumenta wczoraj dziś i jutro – ebook
Piotr Kukuryk Krzysztof Podgórski Elżbieta Sługocka-Krupa Dorota Ambrożuk-Wesołowska Daniel Dąbrowski Ewa Durek Paweł Dyrduł Weronika Herbet-Homenda Jakub Kępiński LL.M Joanna Kudzia Łukasz Maleszka Marcin Marszałek Adam Pązik Karol Ryszkowski Alicja Sieczych-Drzewiecka
Prawa konsumenta mają charakter dynamiczny. Postęp technologiczny, globalizacja, a także powtarzające się sytuacje kryzysowe wywierają bezpośredni wpływ na ich kształt oraz wykonywanie. Nie sposób przy tym jednoznacznie przesądzić, czy przyjęte instrumenty ochronne są wystarczające i adekwatne do zagrożeń, na które narażony jest konsument. Teksty zawarte w niniejszej monografii stanowią próbę udzielenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Maleńka przyszła miłość – audiobook
Joanna Wtulich
Kamila budzi się z okropnym bólem głowy. Nic dziwnego, wczoraj ostro zabalowała. Policjantka rzadko kiedy imprezuje, ale tym razem wyświadczała przysługę Elwirze, której wiele zawdzięcza. Dziewczyna powoli podnosi głowę i po chwili orientuje się, że coś nie gra. To nie jest jej mieszkanie. Na dodatek na łóżku obok niej leży mężczyzna. I to nie byle kto, a Daniel, narzeczony Elwiry! Czyżby przespała...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna o Ukrainę. Wojna o świat – audiobook
Jacek Bartosiak Piotr Zychowicz
Kontynuacja bestsellerowej książki Nadchodzi III wojna światowa. Historia dzieje się na naszych oczach. To, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do pomyślenia, dziś stało się faktem. Rosja dokonała inwazji na Ukrainę, za wschodnią granicą Polski toczy się zacięty konflikt zbrojny. Jacek Bartosiak w rozmowie z Piotrem Zychowiczem analizuje genezę obecnego kryzysu. Według niego Ukraina to dopiero...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Oczami dziecka – audiobook
Klaudia Tokarz-Laska
Książka „Oczami dziecka“ przedstawia historie z życia codziennego z perspektywy dzieci: niemowląt, przedszkolaków, młodzieży, ale także dorosłych. Opiera się na założeniu, że nigdy nie przestajemy być dziećmi, a wydarzenia z dzieciństwa wpływają na całe nasze życie. Na codzień nie zdajemy sobie sprawy, jaki dzieciństwo ma na nas wpływ. Myślimy: dziecko jest małe, zapomni. Nic bardziej mylnego. Książka,...Data dostępności:
Data publikacji: