wczoraj
Liczba pozycji: 4
Prawa konsumenta wczoraj dziś i jutro – ebook
Piotr Kukuryk Krzysztof Podgórski Elżbieta Sługocka-Krupa Dorota Ambrożuk-Wesołowska Daniel Dąbrowski Ewa Durek Paweł Dyrduł Weronika Herbet-Homenda Jakub Kępiński LL.M Joanna Kudzia Łukasz Maleszka Marcin Marszałek Adam Pązik Karol Ryszkowski Alicja Sieczych-Drzewiecka
Prawa konsumenta mają charakter dynamiczny. Postęp technologiczny, globalizacja, a także powtarzające się sytuacje kryzysowe wywierają bezpośredni wpływ na ich kształt oraz wykonywanie. Nie sposób przy tym jednoznacznie przesądzić, czy przyjęte instrumenty ochronne są wystarczające i adekwatne do zagrożeń, na które narażony jest konsument. Teksty zawarte w niniejszej monografii stanowią próbę udzielenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Bioterapia wczoraj i dziś – ebook
Jerzy Strączyński
Starożytna wiedza i zgromadzone na przestrzeni tysiącleci doświadczenie na temat relacji kosmos – człowiek – środowisko naturalne na wyciągnięcie ręki! Jerzy Strączyński – uzdrowiciel, bioterapeuta, nauczyciel – dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, wprowadzając czytelnika w arkana medycyny energetycznej. Przedstawia najważniejsze zagadnienia i metody stosowane w medycynie energetycznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna o Ukrainę. Wojna o świat – audiobook
Jacek Bartosiak Piotr Zychowicz
Kontynuacja bestsellerowej książki Nadchodzi III wojna światowa. Historia dzieje się na naszych oczach. To, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do pomyślenia, dziś stało się faktem. Rosja dokonała inwazji na Ukrainę, za wschodnią granicą Polski toczy się zacięty konflikt zbrojny. Jacek Bartosiak w rozmowie z Piotrem Zychowiczem analizuje genezę obecnego kryzysu. Według niego Ukraina to dopiero...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji: