warszawa
Gazeta Wyborcza - Warszawa – e-wydanie – 129/2024
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,99 zł- Dostęp online PDF
Gazeta Wyborcza - Warszawa – e-wydanie – 128/2024
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,99 zł- Dostęp online PDF
Gazeta Wyborcza - Warszawa – e-wydanie – 127/2024
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,99 zł- Dostęp online PDF
Gazeta Wyborcza - Warszawa – e-wydanie – 126/2024
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,99 zł- Dostęp online PDF
Gazeta Wyborcza - Warszawa – e-wydanie – 130/2024
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,99 zł- Dostęp online PDF
Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu – audiobook
Robert Zych Agnieszka Zych
" Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań – audiobook
Robert Zych Wojciech Badura
" Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany...Data dostępności:
Data publikacji:
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Robert Zych
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – audiobook
Robert Zych
" Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Pierwszy krok w chmurach i inne opowiadania – audiobook
Marek Hłasko
Szesnaście opowiadań zawartych w debiutanckim tomie Marka Hłaski ‒ jednego z najbardziej wyrazistych polskich prozaików ‒ przedstawia naturalistyczne obrazy rozgrywające się w latach 50. XX wieku – jednak ich wymowa ma charakter uniwersalny, dotyczący nie tylko odległej o ponad pół wieku epoki wczesnego PRL-u. Wykreowany w nich dosadny, szorstki i pozbawiony złudzeń świat to nie tylko przejmujący zapis...Data dostępności:
Data publikacji: