w praktyce
Liczba pozycji: 22
Konflikt, szacunek, zgoda. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej – audiobook
Joanna Berendt Monika Panas Vesna Lorenc
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy , trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej...Data dostępności:
Data publikacji:
O dobrej praktyce morskiej i dalekich rejsach – ebook
Robin Knox-Johnston
14 czerwca 1968 Robin Knox-Johnston wyruszył z Falmouth w rejs, który stał się pierwszym rejsem solo non stop dookoła świata. 50 lat później w kolejnej książce Robin dzieli się doświadczeniem dotyczącym żeglowania i dobrej praktyki morskiej. Zebrano tu jego najbardziej prowokujące, przenikliwe i trafne artykuły publikowane na przestrzeni 50 lat od słynnego rejsu w czasopiśmie „Yachting World”. Pierwsza...Data dostępności:
Data publikacji:
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook
Mark Thompson Brian Tracy
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdrowie, energia, lekkość – ebook
Will Bulsiewicz
Jeśli, podobnie jak miliony innych osób, masz problemy trawienne, nadwrażliwość na niektóre pokarmy lub cierpisz na chorobę autoimmunologiczną, poznaj książkę, która oferuje pomoc w usunięciu lub złagodzeniu trapiących cię dolegliwości. Zabierze cię ona w podróż po świecie fascynujących odkryć naukowych, udowodniając, że możesz żyć zdrowiej, a co za tym idzie – szczęśliwiej. Potraktuj naukę jak kompas,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zacznij wróżyć – ebook
Aleksandra Molenda
Zacznij Wró Żyć to książka skierowana zarówno do osób planujących rozpoczęcie przygody z komercyjnym wróżeniem jak i tych które chcą zacząć wykorzystywać karty do pracy nad swoim rozwojem osobistym. W kursie zawarte są wskazówki dotyczące tego jak rozpoznać w sobie potencjał do bycia wróżką, pracować z klientami, dbać o swoje granice zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Nie zabraknie oczywiście...Data dostępności:
Data publikacji:
Astronawigacja. Teoria i praktyka – ebook
Adam Kantorysiński
Astronawigacja przywołuje różnego rodzaju skojarzenia: z podróżami fenickich, a później również arabskich kupców, z wyprawami epoki wielkich odkryć geograficznych lub widokiem dawnych żaglowców o burtach najeżonych rzędami ciężkich dział gotowych do strzału. Dla współczesnych żeglarzy to czasem synonim muzealnego reliktu, przeżytek zastąpiony przez wszechobecny system GPS. Mimo z pozoru anachronicznego...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji: