Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

w praktyce

Liczba pozycji: 13
  • CENA NEXTO

    Marketing w praktyce – ebook

    Mirko Düssel  

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Globalizacja w teorii i praktyce – ebook

    Agnieszka Rzepka  

    Współczesny świat podlega szeroko rozumianym procesom globalizacji. Dotyczy ona, chociaż nie w takim samym stopniu, wszystkich dziedzin życia i wpływa w określony sposób na kondycję gospodarczą państw, regionów, grup społecznych oraz życie każdego człowieka. Jednym z ważniejszych wydarzeń we współczesnym świecie jest postępujący proces globalizacji. Wspomaga on dynamiczny rozwój nowych technologii...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Globalizacja w teorii i praktyce – ebook

    Agnieszka Rzepka  

    Współczesny świat podlega szeroko rozumianym procesom globalizacji. Dotyczy ona, chociaż nie w takim samym stopniu, wszystkich dziedzin życia i wpływa w określony sposób na kondycję gospodarczą państw, regionów, grup społecznych oraz życie każdego człowieka. Jednym z ważniejszych wydarzeń we współczesnym świecie jest postępujący proces globalizacji. Wspomaga on dynamiczny rozwój nowych technologii,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie w Jednostkach Samorzątu Terytorialnego – ebook

    Dorota Sikora-Fernandez   Danuta Stawasz  

    Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także precyzowania standardów i wskaźników pomiaru efektywności oraz mechanizmów kontrolnych służących ewaluacji prowadzonej działalności. Przeznaczona ona jest zarówno...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,53 zł 47,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
    CENA NEXTO

    Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook

    Gerhard Gieschen  

    Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,94 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook

    Marcin Żemigała  

    Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,83 zł 45,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Elementy prawoznawstwa i prawa cywilnego – ebook

    Romuald Romański  

    W dzisiejszym świecie prawo jest jednym z głównych regulatorów życia społecznego. Nic więc dziwnego, że jego znajomość jest wręcz niezbędna każdemu członkowi społeczeństwa. Prawo towarzyszy nam stale i wciąż, dosłownie od chwili narodzin do śmierci. Spełnia ogromną (czasem może nawet zbyt dużą) rolę zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym każdego z nas. Umiejętność sprawnego poruszania się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,03 zł 32,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian – ebook

    Katarzyna Bilińska-Reformat  

    W polskiej praktyce gospodarczej obserwuje się dynamiczny rozwój rozmaitych więzi (relacji) między podmiotami rynku. W obliczu rosnącej zmienności otoczenia kształtowanie więzi między podmiotami nabiera nowej jakości. Relacje te są znane jedynie a priori, gdyż nie były dotąd rozpoznane. Skłoniło to nas do podjęcia badań, które stworzyłyby empiryczną bazę dla weryfikacji hipotez odnoszących się do charakteru...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,40 zł 46,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA