Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

w praktyce

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Marketing w praktyce – ebook

    Mirko Düssel  

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook

    Marcin Żemigała  

    Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,83 zł 45,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Elementy prawoznawstwa i prawa cywilnego – ebook

    Romuald Romański  

    W dzisiejszym świecie prawo jest jednym z głównych regulatorów życia społecznego. Nic więc dziwnego, że jego znajomość jest wręcz niezbędna każdemu członkowi społeczeństwa. Prawo towarzyszy nam stale i wciąż, dosłownie od chwili narodzin do śmierci. Spełnia ogromną (czasem może nawet zbyt dużą) rolę zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym każdego z nas. Umiejętność sprawnego poruszania się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,03 zł 32,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ciemne strony kierowania – ebook

    Waldemar Stelmach  

    O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszystkie zakładają, że zarządzający i wykonujący nie kierują się innymi motywami. Życie jednak jest bardziej skomplikowane. Po jednej i po drugiej stronie mamy do czynienia z ludźmi o odmiennych charakterach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,32 zł 29,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,32 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Technologie informatyczne w logistyce – ebook

    Andrzej Szymonik  

    Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook

    Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski  

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,39 zł 39,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,39 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA