w praktyce
Liczba pozycji: 7
Marketing w praktyce – ebook
Mirko Düssel
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem – ebook
Marcin Żemigała
Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Elementy prawoznawstwa i prawa cywilnego – ebook
Romuald Romański
W dzisiejszym świecie prawo jest jednym z głównych regulatorów życia społecznego. Nic więc dziwnego, że jego znajomość jest wręcz niezbędna każdemu członkowi społeczeństwa. Prawo towarzyszy nam stale i wciąż, dosłownie od chwili narodzin do śmierci. Spełnia ogromną (czasem może nawet zbyt dużą) rolę zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym każdego z nas. Umiejętność sprawnego poruszania się...Data dostępności:
Data publikacji:
Ciemne strony kierowania – ebook
Waldemar Stelmach
O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszystkie zakładają, że zarządzający i wykonujący nie kierują się innymi motywami. Życie jednak jest bardziej skomplikowane. Po jednej i po drugiej stronie mamy do czynienia z ludźmi o odmiennych charakterach...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji: