uslug
Liczba pozycji: 28
Na pomoc, Patycjo! – audiobook
Agnieszka Urbańska
Obłaskawić potwora szarlotką? Przypomnieć policji, jak się puszcza bańki mydlane? Sprawić, by bezpańskie psy i koty przestały być niczyje? Ośmielić wstydliwego kawalera? Rozśmieszyć do łez szpital? Patycja, do usług.Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Gorączka zmysłów – audiobook
Richard Castle
Pełna intryg i szybkich zwrotów akcja Gorączki zmysłów, niezwykle pasjonującej powieści kryminalnej autora bestsellerów „New York Timesa”, Richarda Castle’a, ponownie łączy Nikki Heat, nieustępliwą i seksowną detektyw Wydziału Zabójstw nowojorskiego Departamentu Policji, z przemądrzałym reporterem Jamesonem Rookiem. Dziwaczne morderstwo księdza w klubie usług sadomasochistycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwazja Jaszczurów – audiobook
Karel Capek
Pośród wysp południowego Pacyfiku żyją tajemnicze istoty, zwierzęta o zdumiewających zdolnościach. Poławiacz pereł, kapitan Van Toch, zaznajamia się z niezwykłymi stworami, przy czym odkrywa grożące im niebezpieczeństwo. Postanawia je ocalić: zwierzęta okazują się pożyteczne, pracują na rzecz człowieka, aż w końcu ludzie uzależniają się od usług genialnych jaszczurów. Lecz te domagają się coraz to...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching. Złote zasady – audiobook
Maciej Bennewicz
Przewodnik po skarbcu coachingowej wiedzy Najprostsze, a zarazem najbardziej trafne polskie tłumaczenie anglojęzycznego coachingu to trening rozwoju osobistego , a w przypadku pracy z grupą - trening rozwoju zespołowego . W ostatnich latach coaching stał się niezwykle popularny, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne szkoły specjalizujące się w nauczaniu coachingu, za co drugim rogiem ulicy czai...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegrana – audiobook
Marek Stelar
ZOSTAŁA WYBRANA I OKŁAMANA. Komisarz Iwona Banach wraca w szeregi policji, żeby ścigać człowieka, który w imię swoiście pojętego dobra złamał jej życie i karierę. Mateusz „Matt” Grzeliński, oficer CBŚP ściga zwyrodnialców korzystających z usług tajemniczego Klubu 526 i na własną rękę wymierza sprawiedliwość. Klub już nie istnieje dzięki Iwonie, ale skutki jego działalności wciąż...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean dla bystrzaków. Wydanie II – audiobook
Natalie J. Sayer Bruce Williams
W prostocie tkwi siła™ Otwórz własną firmę na podstawie metody lean Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę Skutecznie prowadź swoją działalność Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej...Data dostępności:
Data publikacji:
Od Żółtodzioba do Korepetytora – audiobook
Paweł Tomicki
Książka ma na celu poprawić jakość usług świadczonych przez korepetytorów, pomóc im zrozumieć pewne zachowania, ograniczenia i możliwości uczniów, poprawić kontakty z rodzicami podopiecznych, podpowiedzieć jak zdobyć i zatrzymać przy sobie klientów, pracować nad sobą i pokazać co można zrobić, aby stać się bardziej efektywnym w swojej pracy. Przeanalizujemy też miejsca pracy korepetytora, pomówimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook
Robert Zych
" Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji: