uslug
Liczba pozycji: 5
Gorączka zmysłów – audiobook
Richard Castle
Pełna intryg i szybkich zwrotów akcja Gorączki zmysłów, niezwykle pasjonującej powieści kryminalnej autora bestsellerów „New York Timesa”, Richarda Castle’a, ponownie łączy Nikki Heat, nieustępliwą i seksowną detektyw Wydziału Zabójstw nowojorskiego Departamentu Policji, z przemądrzałym reporterem Jamesonem Rookiem. Dziwaczne morderstwo księdza w klubie usług sadomasochistycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – ebook
Ken Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi – ebook
Rafał Żak
Bierzesz udział w wydarzeniach nazywanych rozwojowymi i nic się nie zmienia? Planujesz kolejne szkolenie i chcesz , aby stało się bardziej efektywnie? Chcesz zaplanować swój rozwój i dobrać odpowiednie metody do założonych celów? Jeżeli na któreś z powyższych pytań, odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie. Autor, Rafał Żak, doświadczony trener, poprowadzi Cię po świecie rozwoju...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: