usługi
Liczba pozycji: 34
Necrovet. Usługi weterynaryjno-nekromantyczne – ebook
Joanna W. Gajzler
Kto nie marzy o ucieczce na wieś - doskonałym leku na wypalenie i zniechęcenie życiem? Florka Kuna, młoda wiekiem, ale bogata w nieprzyjemne doświadczenia zawodowe łapie okazję za rogi i ucieka z wielkiego miasta, by rozpocząć pracę jako techniczka w lecznicy weterynaryjnej w małej miejscowości. Liczy na odpoczynek i głaskanie małych kotków, a może też drobne przygody - może ktoś przyprowadzi do...Data dostępności:
Data publikacji:
Mega hit na maturę. Geografia 5. Rolnictwo i usługi – audiobook
Karolina Wolszczak Anna Borowicz Adam Sochaczewski
Piąty rozdział siedmiorozdziałowego kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący. Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapoznania się z tematyką potrzebną do egzaminu maturalnego. Z zagadnieniami dotyczącymi obliczeń geograficznych oraz map należy jednak zapoznać się wcześniej, a audiobook traktować...Data dostępności:
Data publikacji:
Triumf. Agencja Rozbitych Serc 3 – ebook
Natasza Socha
TRIUMFAGENCJA ROZBITYCH SERC III NATASZA SOCHA Detektyw Agata, mimo ciąży, sercowych rozterek i licznych zawodowych perypetii, wciąż realizuje się w pracy. Jej agencja detektywistyczna cały czas prężnie działa. Niespodziewanie do Agaty odzywa się jej dawny przyjaciel, prowadzący usługi pogrzebowe, i oferuje pomoc. Tylko co na to Jakub? Czy Agata w końcu zrozumie, czego tak naprawdę chce i dlaczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Śmierć mówi w moim imieniu – audiobook
Joe Alex
Joe Alex to autor kryminalnych powieści, detektyw amator, obdarzony wyjątkowym zmysłem. Swój talent w rozwikłaniu zagadek kryminalnych oddaje na usługi Benjamina Parkera, inspektora policji Scotland Yardu. Tym razem Joe Alex w towarzystwie swojego przyjaciela, Parkera udaje się do teatru na przedstawienie. Jeden z aktorów zostaje zamordowany i znaleziony w swojej garderobie. Poszlaki, motywy, alibi,...Data dostępności:
Data publikacji:
Metryka nocnika – audiobook
Iwona Wierzba
To książka o urynale, kakatorium, stolcu, sedesie, wychodku, sławojce, czyli o nocniku i toalecie oraz o ich przeciętnych i nieprzeciętnych użytkownikach. Dowiemy się z niej, kto był jednym z pierwszych posiadaczy i użytkowników ubikacji spłukiwanej wodą. Kto pierwszy opodatkował toalety. Co wspólnego z toaletami ma powiedzenie „pecunia non olet” i kto jest jego autorem. Jakiej amunicji...Data dostępności:
Data publikacji:
Mega hit na maturę. Geografia – audiobook
Karolina Wolszczak Anna Borowicz Adam Sochaczewski
Kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący. Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapoznania się z tematyką potrzebną do egzaminu maturalnego. Z zagadnieniami dotyczącymi obliczeń geograficznych oraz map należy jednak zapoznać się wcześniej, a audiobook traktować w tym przypadku jako powtórzenie. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Gorath. Krawędź Otchłani – audiobook
J. A. Stankiewicz
Zwierzęco niebezpieczny Gorath, Orkowie Smoczej Krwi: Kathana Marr i Bovis-Tor, elf wysokiego rodu Magister Evelon, jego uczeń Xanadu, Baronessa, kapitan piratów Czarny Żniwiarz… Wszyscy kroczą po krawędzi, za którą czeka Otchłań. Po ognistych wydarzeniach z Savony Gorath próbuje nacieszyć się odzyskaną wreszcie wolnością na odległych Wyspach Południowych. Niestety, brutalna wojna z ostatnimi królestwami...Data dostępności:
Data publikacji:
Piekło pocztowe – audiobook
Terry Pratchett
Moist von Lipwig to artysta oszustwa. A także hochsztapler i człowiek, który musi dokonać życiowego wyboru: zostanie powieszony, albo postawi na nogi konające usługi pocztowe w Ankh-Morpork. To trudna decyzja. Musi dopilnować, by przesyłki docierały na miejsce, choćby na przeszkodzie stanął im deszcz, grad, śnieg, psy, Przyjazne i Dobroczynne Stowarzyszenie Pracowników Pocztowych, zły prezes zarządu...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji: