usługi
Liczba pozycji: 20
Metryka nocnika – audiobook
Iwona Wierzba
To książka o urynale, kakatorium, stolcu, sedesie, wychodku, sławojce, czyli o nocniku i toalecie oraz o ich przeciętnych i nieprzeciętnych użytkownikach. Dowiemy się z niej, kto był jednym z pierwszych posiadaczy i użytkowników ubikacji spłukiwanej wodą. Kto pierwszy opodatkował toalety. Co wspólnego z toaletami ma powiedzenie „pecunia non olet” i kto jest jego autorem. Jakiej amunicji...Data dostępności:
Data publikacji:
Przekleństwo homo sapiens – ebook
Justin Gregg
Ta książka stawia na głowie wszystko, co do tej pory myśleliśmy o ludzkiej inteligencji. Jak twierdzi Justin Gregg, nasze wyjątkowe umiejętności, takie jak myślenie przyczynowo skutkowe czy posługiwanie się językiem, nie sprawiają, że jesteśmy istotami lepiej przystosowanymi ewolucyjnie ani nie czynią nas szczęśliwszymi od innych gatunków. Inteligencja pozwoliła nam rozszczepić atom, ale oddaliśmy...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook
Łukasz Hodorowicz
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewers – audiobook
Andrzej Bart
Przepełniona czarnym humorem opowieść o miłości w czasach socjalizmu... Dobiegająca 30-tki Sabina mieszka z matką i babcią, które uważają ją za starą pannę. Kobieta podkochuje się w dyrektorze Barskim, szefie wydawnictwa, w którym pracuje jako redaktorka poezji. Nieoczekiwanie w życiu bojaźliwej Sabiny pojawia się szarmancki i przystojny Bronek, który chce się z nią ożenić. Narzeczony okazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebezpieczne poszlaki – audiobook
Daniel Bachrach
Opowiadanie kryminalne „warszawskiego Sherlocka Holmesa" z pierwszej połowy XX wieku, podane z pierwszej ręki. Daniel Bachrach, aspirant Urzędu Śledczego w Warszawie, wspomina sprawę kryminalną, którą prowadził. Wystarczył rzut oka, by ocenić miejsce zbrodni. W sypialni, gdzie znaleziono zwłoki panował chaos. Zawartość szuflad leżała rozrzucona na podłodze. Otwarte okno wskazywało, którędy mógł uciec...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach – audiobook
Magdalena Pawłowska
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód? Według...Data dostępności:
Data publikacji:
Pierwszy milion. Jak zaczynał Leszek Czarnecki i inni – audiobook
Maciej Rajewski Kinga Kosecka
Leszek Czarnecki, pierwsza omawiana w tym tekście postać, która obecnie kojarzy się przede wszystkim z sektorem bankowym, pierwsze duże pieniądze zarobił, tworząc firmę, oferującą unikalne usługi prac pod powierzchnią wody. Wybór tej wąskiej specjalizacji, wydaje się jednak logiczny, biorąc pod uwagę, iż był on świetnym nurkiem i miał wielu znajomych o podobnych zainteresowaniach. Następnie swoją...Data dostępności:
Data publikacji: