usługi
Liczba pozycji: 19
Hotelarz – e-wydania – 5/2024
Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu. Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca...Data dostępności:
Data publikacji:
Restauracja – e-wydania – 2/2024
Restauracja jest profesjonalnym dwumiesięcznikiem dla restauratorów, inwestorów, właścicieli i managerów lokali gastronomicznych oraz firm cateringowych, a także firm świadczących usługi dla branży HoReCa. Magazyn dostarcza swoim czytelnikom nie tylko przegląd najważniejszych informacji z rynku HoReCa. Tym co nas wyróżnia spośród innych pism o podobnej tematyce jest rozbudowana sekcja narzędziowo/poradnikowa....Data dostępności:
Data publikacji:
Naucz się beze mnie żyć – audiobook
Angelika Ślusarczyk
Wiola to młoda dziewczyna, która całkiem niedawno straciła bliską osobę. Teraz prowadzi swój Kobiecy Salon, świadcząc w nim usługi kosmetyczne wraz ze swoimi pracownicami – Klarą oraz Karoliną. Wspomnienia jednak są silniejsze – wszystko, co było, wraca do niej jak bumerang. W dodatku los nie oszczędza jej w ogóle, wciąż podkładając kobiecie kłody pod nogi. Wiola próbuje ułożyć swoje życie na nowo,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Drwal – ewydanie – 1/2024
Miesięcznik DRWAL to jedyne profesjonalne na polskim rynku pismo skierowane do właścicieli i pracowników firm leśnych, administracji Lasów Państwowych oraz innych osób związanych z zawodowo lasem. W DRWAL u są m.in.: porady dla właścicieli i pracowników firm leśnych, informacje, porady dotyczące przetargów na usługi leśne, prezentacje zakładów usług leśnych, prezentacje oraz przeglądy maszyn,...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean dla bystrzaków. Wydanie II – audiobook
Natalie J. Sayer Bruce Williams
W prostocie tkwi siła™ Otwórz własną firmę na podstawie metody lean Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę Skutecznie prowadź swoją działalność Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewers – audiobook
Andrzej Bart
Przepełniona czarnym humorem opowieść o miłości w czasach socjalizmu... Dobiegająca 30-tki Sabina mieszka z matką i babcią, które uważają ją za starą pannę. Kobieta podkochuje się w dyrektorze Barskim, szefie wydawnictwa, w którym pracuje jako redaktorka poezji. Nieoczekiwanie w życiu bojaźliwej Sabiny pojawia się szarmancki i przystojny Bronek, który chce się z nią ożenić. Narzeczony okazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Filozofia Kaizen. Małymi krokami ku doskonałościb – audiobook
Robert Maurer
Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione – audiobook
Arkadiusz Bednarski
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – audiobook
Brain Tracy
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...Data dostępności:
Data publikacji: