ujac
Liczba pozycji: 2
Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji – audiobook
Rafał Świerzy
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja... Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie zaawansowanego Scruma – ebook
Rituraj Patil
Zaawansowane techniki dla zespołów Scruma, ról, artefaktów, zdarzeń, metryk, porozumień roboczych, zaawansowanych praktyk inżynierskich i zwinności technicznej Ta książka kładzie nacisk na zaawansowane rozszerzenia i techniki Scruma, które powinny być analizowane, sto-sowane i wykorzystywane przez zespoły Scruma, aby zachęcić je do ogólnej odpowiedzialności i własności, a także kieruje je tak, aby...Data dostępności:
Data publikacji: